RR L322

BMW Aktualizácia jednotiek, montáž retrofitov, aktualizácia máp

RR L322

Tento týždeň sme mali možnosť sa 2x pohrať s noblesnejšou odnožou našej značky. Teda už to nieje aktuálne, ale pre tých, ktori pozorne sleduju históriu našej značky určite neušlo, že BMW bolo chvíľočku vlastníkom značky LandRover a z toho vyplíva, že z tejto koexistencie vzišiel model RangeRover s typovím označením L322 alebo ináč, RangeRover3. Prakticky sa jedna o 90% totožné auto ako X5 generácie e53 a preto je možné použiť naše  diagnostické prostriedky. Najprv sa u nás zastavil 3d, kde je použítý štandardný motor M57, auto po vykonanej geometrii a zrovnaní volantu vyhodilo kontroly všetkých stabilizačných systémov. Podľa diagnostiky bol volant vychýleny o 47 stupňov. Po resetovaní čidla natočenia volantu a naučení ho stredovým hodnotám samozrejme všetky kontrolky zhasli čo vyvolalo úsmev zo strany majitela auta.

 

Dnes nás navštívil ďalší pekný kúsok, pre zmenu doniesol závan benzínu v podani 4,4litra známeho ako M62. Keďže RR je od štandardu vybavený vzduchovým podvozkom na oboch nápravach, čas od času ich postretne malá disharmónia. Kalibrácia nebola najjednoduchšia, keďže nám chýbaju tabuľky so sériovou výškou, avšak improvizácia nás doniesla k výsledku. Pri strednej výške sme namerali 82cm čo sposobovalo už maličké problémy pri nastupovaní a poriadne nestabilne chovanie na ceste. Po korektcii sme sa dostali na hodnotu 71cm. Pre offroad mod sme namerali 75cm. Čiže znova úsmev prezradil zákazníka. Po skúšobnej jazde sme sa dohodli, že pri najbližsej príležitosti skúsime pridať nejake číselko naviac, pre istotu pre prejazd terenom.

hore stred

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.